Sunrise Festival 2023

FAQ

Zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania (FAQ).
Przed wysłaniem do Nas pytania poszukaj tutaj!

Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Po zalogowaniu się do systemu sprzedaży biletów Sunrise Festival (bilety.sunrisefestival.pl), można w łatwy sposób sprawdzić status swojego zamówienia w panelu biletowym (prawy górny róg ekranu, zakładka "Zamówienia"). Przy każdym numerze zamówienia widnieje jego status. Szczegóły zamówienia można zobaczyć po wejściu w "Szczegóły".

Gdzie znajduje się Centrum Informacji?
Centrum Informacji znajdować się będzie przy wejściu głównym na teren Sunrise Festival. Godziny otwarcia Centrum Informacji zostaną udostępnione przed Festiwalem.

Kiedy mogę kupić bilet online?
Sprzedaż biletów Early Bird rozpoczyna się 1 grudnia 2022 i trwa do 31 grudnia 2022 lub wyczerpania zapasów udostępnionych w tym trybie pul.
Regularna sprzedaż rozpocznie się 1 marca 2023 i potrwa do zakończenia Festiwalu lub wyczerpania zapasów.

Czym są pule sprzedażowe?
Udostępnione określone ilości biletów w danym typie w określonej przez Organizatora cenie. Pula dostępna jest do określonej daty lub wyczerpania zapasów.

Jak wygląda personalizacja biletu?
Personalizacji biletu dokonuje się w trakcie składania zamówienia na bilety Sunrise Festiwal. Wymagane dane to: data urodzenia (patrz Regulamin Sprzedaży aby dowiedzieć się więcej o wymaganiach dotyczących wieku), imię i nazwisko.

Kto może skorzystać ze spersonalizowanego biletu?
Spersonalizowany bilet może zostać wykorzystany jedynie przez osobę której dane na nim widnieją.

Ile mogę kupić biletów w jednym zamówieniu?
Udostępniamy możliwość zakupu 10 biletów w pojedynczym zamówieniu (wliczając w to poszczególne elementy składowe pakietów).

Czy mogę zmienić zawartość swojego zamówienia po jego złożeniu?
Nie, nie jest to możliwe. Nie dodajemy, ani nie odejmujemy biletów w już złożonym zamówieniu.

Czy mogę zmienić typ/dzień zakupionego biletu?
Nie, taka zmiana NIE jest możliwa. Nie modyfikujemy już złożonych zamówień.

Jakie formy płatności udostępnia PayU?
Operator płatności PayU udostępnia poniższe formy płatności online:
Apple PayTwisto | PayU Płacę późniejPłatność online kartą płatnicząGoogle PayBLIK
Płacę z iPKOmTransferPłać z INGSantander Przelew24Płacę z Bankiem Pekao S.A.
Płacę z MillenniumAlior BankPłacę z InteligoCrédit Agricole e-przelewBNP Paribas
Płacę z VeloBankBanki SpółdzielczePlus BankMasterpassVisa Checkout


Czy moge ponowić nieudaną płatność?
Tak, w ramach limitu czasu jaki obowiązuje na poprawnie zrealizowanie płatności. Link do ponowienia płatności znajduje się w mailu przesłanym po złożeniu zamówienia (proszę szukać dokładnie we wszystkich folderach skrzynki pocztowej) oraz w panelu zamówień (szczegóły danego zamówienia). Jeśli nie masz pewności czy płatność została zaakceptowana poczekaj chwilę i sprawdź komunikaty od operatora oraz status zamówienia na stronie.

Czy mogę zwrócić zakupiony bilet?
Nie, nie ma możliwości zwrotu zamówionych biletów.

Czy mogę zmienić dane personalne na bilecie?
Tak, umożliwiamy jednokrotną, odpłatną zmianę danych opaski, szczegóły w Regulaminie Sprzedaży.

Ile muszę mieć lat, aby móc uczestniczyć w Festiwalu?
Wstęp na teren festiwalu mają osoby, które w dniu jego rozpoczęcia mają UKOŃCZONE 18 lat (wstęp za zgodą czy pod opieką osób pełnoletnich NIE jest możliwy). Po więcej szczegółów zapraszamy do Regulaminu Sprzedaży.

Czy mogę kupić bilet z innego źródła niż Bileteria Sunrise Festiwal?
Nie zalecamy kupowania biletów z niepewnego źródła. Grozi to pozbawieniem kupującego gotówki na rzecz oszustów i jednoczesnym brakiem możliwości wejścia na teren Festiwalu.

W jakiej formie dostarczany jest bilet?
Bilety dostępny jest w formie [email protected], czyli do samodzielnego wydruku w domu. Pobrać go można po poprawnym opłaceniu złożonego zamówienia w panelu na stronie, "Szczegóły" zamówienia.
Bilet można okazać również na urządzeniu mobilnym.
Wymogiem w obu przypadkach jest czytelność kodu i danych personalnych na bilecie.

Czy mogę kupić bilety dla znajomych?
System umożliwia zakup biletów dla znajomych w ramach dostępnego limitu sztuk w zamówieniu. Dane znajomych należy podać podczas personalizacji biletów w trakcie składania zamówienia.

Czy mogę uzyskać fakturę za zakupione bilety?
Tak, możesz wybrać czy chcesz otrzymać fakturę VAT za złożone zamówienie (nie ma możliwości otrzymania faktury za poszczególne elementy zamówienia) - opcja taka dostępna jest podczas składania zamówienia.
Jeśli opcja faktury VAT nie zostanie wybrana przy składaniu zamówienia, jej otrzymanie w późniejszym terminie będzie niemożliwe.
W przypadku wybrania faktury VAT, do zamówienia wymagane jest podanie danych: nazwa na fakturze VAT (nazwa firmy w przypadku faktury na firmę lub imię i nazwisko w przypadku osoby prywatnej), NIP (w przypadku faktury na firmę), adres (adres siedziby firmy), kod pocztowy, miasto. Zmiana tych danych w późniejszym terminie jest niemożliwa.

Czy mogę kupić bilety VIP?
Bilety VIP na Sunrise Festival można zakupić jedynie po kontakcie z działem VIP pod odpowiednim adresem: [email protected]

W jakich godzinach mogę wejść na teren Festiwalu?
Sunrise Festival rozpoczyna się o godzinie 17:00 i trwa najpóźniej do godziny 04:00 w piątek, 04:30 w sobotę i 04:00 w niedzielę.

Czym jest SUNCITY?
SUNCITY to strefa aktywnego wypoczynku wraz ze sceną muzyczną położona obok pola namiotowego Sunrise Festival.

Gdzie znajduje się pole namiotowe?
Pole namiotowe znajduje się na przyległym do terenu Sunrise Festiwal ogrodzonym i strzeżonym terenie z dostępem do SunCity.
Pole namiotowe podzielone jest na strefy.

Jaki namiot mogę postawić na polu typu Standard?
W ramach pakietu i zakupionego miejsca na polu typu Standard można postawić dowonly namiot na obszarze o wymiarach nie przekraczających 3mx3m.

Czy mogę przyjechać na pole namiotowe Camperem?
Tak, pakiet z miejscem parkingowym dla Camperów zostanie udostępniony w regularnej sprzedaży od 1.03.2023.