FAQ

Zapraszamy do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania (FAQ). Wyszukaj swojej odpowiedzi przed wysłaniem do Nas pytania!

STATUS ZAMÓWIENIA – po zalogowaniu się do systemu sprzedaży biletów Sunrise Festival (bilety.sunrisefestival.pl), można w łatwy sposób sprawdzić status swojego zamówienia w panelu biletowym (prawy górny róg ekranu, zakładka "Zamówienia").

CENTRUM INFORMACJI – Centrum Informacji znajdować się będzie przy wejściu głównym na teren Sunrise Festival. Godziny otwarcia Centrum Informacji zostaną udostępnione do 15 lipca 2019.

SPRZEDAŻ REGULARNA – rozpoczyna się 1 marca 2019 i trwa do 21 lipca 2019 lub wyczerpania zapasów.

PULE SPRZEDAŻOWE – zostały zlikwidowane. Uczestnicy będą mogli dokonać zakupu biletów na konkretne dni Festiwalu w uśrednionej cenie widocznej na stronie bileterii i podane zgodnie z ustaleniami regulaminu.

OPASKA – bilet w formie silikonowej, zbliżeniowej opaski identyfikacyjnej, która po zakupie i otrzymaniu musi zostać aktywowana. Nieaktywna opaska uniemożliwi wstęp na teren festiwalu.

PERSONALIZACJA OPASKI – personalizacji/aktywacji opaski należy dokonać zgodnie z instrukcją która dołączona będzie do przesyłki oraz zgodnie z postanowieniami regulaminu.

ILOŚĆ BILETÓW W ZAMÓWIENIU – udostępniamy możliwość zakupu 6 biletów w pojedynczym zamówieniu (wliczając w to poszczególne elementy składowe pakietów).

ZMIANA ZAWARTOŚCI ZAMÓWIENIA – nie jest możliwa. Nie dodajemy, ani nie odejmujemy biletów w już złożonym zamówieniu. Nie zmieniamy typu biletów (wykupionych dni).

ZMIANA TYPU BILETU – nie jest możliwa. Nie modyfikujemy już złożonych zamówień.

SPOSOBY PŁATNOŚCI - Udostępniamy jeden sposób płatności jakim jest:
PayU (online)
Płatność online kartą płatnicząGoogle PayBLIKPłacę z iPKOmTransfer
Płać z INGSantander Przelew24Płacę z Bankiem Pekao S.A.Płacę z MillenniumPłacę z Alior Bankiem
Płacę z InteligoCrédit Agricole e-przelewPłacę z T-Mobile Usługi BankowePłacę z EurobankiemPłacę z Citi Handlowy
Przelew z Idea BankPrzelew z PBSBNP Paribas Płacę z Pl@netPłacę z Getin BankPłacę z Noble Bank
Banki SpółdzielczeBNP Paribas Płacę z żółty onlinePlus BankMasterpassVisa Checkout



PŁATNOŚĆ RATALNA – niedostępna.

PONOWIENIE NIEUDANEJ PŁATNOŚCI – link znajduje się w mailu przesłanym po wybraniu opcji dostawy i płatności (proszę szukać dokładnie we wszystkich folderach skrzynki pocztowej) oraz w panelu zamówień (szczegóły danego zamówienia). Jeśli nie masz pewności czy płatność została zaakceptowana poczekaj chwilę i sprawdź komunikaty od operatora.

ZWROT – można dokonać zwrotu wcześniej zamówionych biletów/dodatków (wszystkie zamówione bilety/dodatki w danym zamówieniu) tylko w ciągu 14 dni od daty zamówienia. Zwrot biletów należy dokonać w panelu sprzedaży biletów Sunrise Festival. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w regulaminie sprzedaży biletów Sunrise Festival 2019.

ZMIANA DANYCH OPASKI – umożliwiamy jednokrotną zmianę danych opaski, szczegóły w regulaminie.

WIEK - wstęp na teren festiwalu mają osoby, które w dniu jego rozpoczęcia mają UKOŃCZONE 18 lat (wstęp za zgodą czy pod opieką osób pełnoletnich NIE jest możliwy).

BILETY Z INNEGO ŹRÓDŁA – nie zalecamy kupowania biletów z niepewnego źródła. Grozi to pozbawieniem kupującego gotówki na rzecz oszustów.

BILET - bilety dostępne w formie silikonowej, zbliżeniowej opaski identyfikacyjnej.

ZAKUP BILETÓW DLA ZNAJOMYCH - system umożliwia zakup biletów dla znajomych. Po otrzymaniu biletów/opasek każdy uczestnik musi indywidualnie aktywować opaskę w systemie zgodnie z regulaminem.

WYSYŁKA BILETÓW - wysyłka biletów odbywa sie turami co kilka dni zgodnie z regulaminem. Rozpoczyna się 15 maja 2019 roku. Każde zamówienie wysyłane jest osobno - nie ma możliwości ich łączenia. Jeśli w panelu na stronie nie widnieje numer nadania oznacza to iż należy cierpliwie czekać na wysyłkę.

Partnerem logistycznym Sunrise Festival jest


FAKTURA – możesz wybrać czy chcesz otrzymać fakturę VAT za złożone zamówienie (nie ma możliwości otrzymania faktury za poszczególne elementy zamówienia). Jeśli opcja faktury VAT nie zostanie wybrana przy składaniu zamówienia, jej otrzymanie w późniejszym terminie będzie niemożliwe. W przypadku wybrania faktury VAT, do zamówienia wymagane jest podanie danych: nazwa na fakturze VAT (nazwa firmy w przypadku faktury na firmę lub imię i nazwisko w przypadku osoby prywatnej), NIP (w przypadku faktury na firmę), adres (adres siedziby firmy), kod pocztowy, miasto. Zmiana tych danych w późniejszym terminie jest niemożliwa.

BILET VIP – bilety VIP zawierają:
- osobne wejście na teren imprezy
- wstęp na główny sektor VIP, który znajdować się będzie w dwupoziomowym namiocie na scenie RED
- wstęp na boczne sektory VIP przy scenie White oraz Black (dostęp do barów z bogatym asortymentem trunków i napojów)
- bezpłatny catering w strefie VIP
- obsługa kelnerska
- osobna strefa sanitarna przy głównym sektorze

PESEL – osoby nie posiadające numeru PESEL powinny użyć w formularzu numer paszportu, dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość. Numer PESEL podawany jest wyłącznie w celu weryfikacji wieku uczestnika festiwalu (wymóg ustawy o imprezach masowych).

GODZINY OTWARCIA FESTIWALU - Sunrise Festival rozpoczyna się o godzinie 17:00 i trwa do godziny 04:00 w piątek, 04:30 w sobotę i 04:00 w niedzielę.

PARKING - jeżeli do biletu nie został dokupiony parking, taka możliwość pojawi się na miejscu przed wjazdem.